poniedziałek, 27 lipca 2015

Liebster Blog Award - czyli nagroda za dobrze wykonaną robotę :)

Witajcie Kochani!
Piszę do Was z przepięknego Paryża, gdzie obecnie spędzam wakacje. Zostałam nominowana już drugi, a właściwie trzeci (ponieważ nominują mnie dwie osoby) do nagrody Liebster Blog Award. Poprzednim razem nominowana została "Amazonka" tym razem kolej przyszła na "Ponad Czasem".

No dobra, ale czym jest w ogóle LBA? Przytoczę tutaj słowa Melete i Julie:
 Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dzięki czemu mogą je rozpowszechnić. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejne osoby (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Chyba wszystko się zgadza.
Także dziękuję bardzo za wyrazy uznania dziewczyny: Melete i Julie.

Pytania od Melete:
1) Twoje hobby?
Jazda konna i pisanie! Choć w sumie bardzo lubię grać na pianinie, śpiewać i czytać. Ale te dwa pierwsze są dla mnie mega ważne.
2) Co lubisz poczytać?
Hmm.. Fantastyka z szczyptą romansu (duuużą szczyptą!)
3) Co sprawia, że to czytasz?
Nie mam pojęcia, lubię taką niecodzienna miłość, nie tylko ze względu na uczucie, a także ze względu na pewną nierealność.4) Co lubisz w swoich przyjaciołach?
W każdym coś innego :) W Arturze uwielbiam wytrwałość i ciepło, którym mnie otacza (zbieżność imion przypadkowa!) oraz uśmiech.
W Oli to, że mimo tego, że nawaliłam bardzo to ona i tak mi wybaczyła. Zawsze mnie rozśmiesza i shipuje z każdym chłopakiem, o którym powiem... Dalej czekam na te dwa związki moja droga!
No i Julia... W niej lubię wszystko z wyjątkiem tego, co mnie wkur...za ;) Zapał do książek, humor, odwagę i wytrwałość.

5) Jakie zwierzę lubisz?
Konie.
6) Czemu założyłaś/eś bloga?
Bardzo długo pisałam tylko w zeszycie, aż pewnego dnia wyprowadziłam się z mojego miasteczka i przekazywanie fragmentów przyjaciółce stało się trudne. Więc napisałam pierwszy rozdział i wysłałam go jej na fejsie. Stwierdziła, że źle jej się czyta i, że powinnam zrobić bloga. Tak powstało "Dziecko Mroku" - nigdy nie skończone i najmniej jestem z niego zadowolona, ale pierwsze :)
7) Co Cię drażni?
Nieuczciwość, kłamstwo, obłuda.
8) Słowo, które Cię opisuję?
Powalona
9) Ulubione cukierki?
Krówki
10) Bez czego nie ruszasz się z domu?
Wstyd przyznać, że bez telefonu.
11) Jaką istotę nadnaturalną najbardziej lubisz? A jeśli żadną to czemu?
Wampiry <3

Pytania od Julie:
1. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Stany Zjednoczone i Islandię.

2. Jak definiujesz słowo "szczęście"?
To to uczucie, które czujesz po lądowaniu po ostatniej przeszkodzie i wiesz, że i koń i Ty odwaliłeś kawał mega roboty :)
3. Czy w przyszłości chciałabyś wydać książkę?
Chciałabym, ale to jedno z tych marzeń, które są gdzieś z boku.

4.Ulubiona i znienawidzona bohaterka?
Ulubiona to Clary, Izzy i Kate, a znienawidzona to Katniss. 

5. Ulubiony i znienawidzony bohater?
Daemon, Jace, a znienawidzony - Voldemort?
6. Na premierę jakiej książki czekasz?
M. in. na ostatni tom "Pretty Little Liars" i IV tom "Opalu".

7. Chciałabyś, żeby powstał film na podstawie swojej książki?
Tak! Czasami jestem ciekawa, kto by zagrał Artura i, czy chciałby się ze mną umówić ;)
8. Posiadasz ulubioną ekranizację książki?
Nie jestem pewna. Podobało mi się wiele ekranizacji, odkąd przestałam wymagać idealnego odwzorowania fabuły. Uwielbiam "Miasto kości" i serial "Pretty Little Liars"
9. Którego autora darzysz największą sympatią?
Cassie Clare, Ricka Riordana i Coleen Hoover - moje najnowsze odkrycie - kobieta jest nieziemską autorką!
Polecam także Jessicę Sorensen i jej "przypadkie Callie i Kaydena" świetna książka.

10. Czy masz ulubione anime?
 NIe oglądam anime ;)

Kogo nominuję?
1. Julię z http://ksiazkiwdgwachamksiazki.blogspot.fr/?m=1

2. Metele (nominuję jej drugi blog) http://bo-zycie-to-nie-basn.blogspot.fr/
3. Maję z http://maya-maay.blogspot.fr/
Gdybym mogła nominowałabym także "Obrońców", bo uważam, że Julie odwala świetną robotę!

A teraz moje pytanka :3

1. Ulubiony zapach to?
2. Jaki dźwięk kojarzy ci się z dzieciństwem?
3. Piosenka, która znaczy dla ciebie więcej niż inne?

4. Jaka książka na twojej półce stoi na "szczególnym" miejscu?
5. Dlaczego piszesz?
6. Jakie masz marzenie?
7. Jaką książkę czytasz i co o niej sądzisz?
8. Co zrobiło duże wrażenie ostatnio na tobie?
9. Gdzie chciałabyś teraz być i co robić?
10. Ulubiony blog?

No to powodzenia laseczki, podlinkujcie mi na dole swoje LBA :)
Gdyby ktoś miał jakieś pytania - zapraszam tu -> ask.fm/redmetallady :3

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominacje! Świetnie odpowiedziałaś na moje pytania. Lubię twoje odpowiedzi! Tutaj natomiast masz odpowiedzi na twoje pytania:
    http://bo-zycie-to-nie-basn.blogspot.com/p/lba.html
    Jesteś w Paryżu! Zazdroszczę ;)
    Całuję, Melete

    OdpowiedzUsuń

Alis